Bun venit în comunitatea pasionaților de produse naturale și a susținătorilor unui stil de viață sănătos.

1. ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE ȘI COMENZI:

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți produsul căutat, iar dacă acesta se regăsește pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite. La Rubrica Opțiuni pentru livrare, aveți la dispoziție două variante: Folosește aceeași adresă și pentru livrarea comenzii sau Completează o nouă adresă pentru livrare.

Cum cumpăr și când mi se livrează comanda?
Pentru a plasa comenzi pe naturisti.ro este necesar să creați un cont de utilizator. Poate fi creat ușor atât înainte cât și după ce au fost adăugate produse în Coșul de cumpărături.
Pe site-ul nostru există și o pagină specială ce răspunde detaliat la această întrebare: Cum cumpăr?.
Dacă aveți nelămuriri în legătură cu orice comandă, vă stăm la dispoziție în chatul din partea dreapta a paginii, pe email comenzi@naturisti.ro non-stop sau la numerele de telefon: 0371353488, 0734771355, 0744787898, de luni până vineri de la 9.00-17.00.
Mai mult, toate detaliile despre modalitățile de plată sunt prezentate aici: Metode de plată.
Pe site-ul nostru există trei marcaje legate de disponibilitate produselor, iar în pagina fiecărui produs le veți vedea imediat sub titlu și preț:
1. Disponibil în stoc
2. În stoc furnizor
3. Indisponibil
Expedierea comenzilor din depozitul nostru se va face după cum urmează:
- Pentru comenzile care conțin produse disponibile în stoc, expedierea se face în aceeași zi, dacă comanda a fost plasată până la ora 15.00, iar pentru comenzile plasate după ora 15.00 în următoarea zi lucrătoare.
- Pentru comenzile care conțin produse În stoc furnizor expedierea se va face în maxim 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii
Odată ce comanda a fost expediată din depozitul nostru, termenul de livrare va fi:
- 24-48 de ore prin curierat rapid (Cargus, DPD sau Sameday - la alegere)

*termenele de livrare se raportează strict la zilele lucrătoare, fără zilele libere legale sau cele nelucrătoare.
Tarifele practicate pentru transport le puteți găsi detaliat în pagina special creată și anume: Livrare

Pot primi comenzi și internațional?
Da, avem o veste bună pentru dumneavoastră. Toate produsele comercializate de noi pot fi livrate în țările membre ale Uniunii Europene. Toate detaliile le găsiți aici: Livrare internațională.

Cum beneficiez de un cupon de reducere pentru comanda mea?
Obișnuim să oferim cupoane de reducere pentru comenzile plasate în magazinul nostru. Acestea vor fi mereu semnalizate în momentul navigării pe site-ul naturisti.ro. Trebuie doar să urmați instrucțiunile afișate pentru a beneficia de o reducere sau de o ofertă. Mai mult decât atât, vă puteți trezi cu un cupon de reducere chiar în coletul primit, iar în această situație vă bucurați de această reducere la plasarea următoarei comenzi în magazin.

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, naturisti.ro onorează comenzi persoanelor juridice. La crearea contului de client vă rugăm să alegeți la "Tip Cont’’ – Persoană juridică. Odată aleasă această opțiune vi se vor solicita datele fiscale ale firmei, iar facturile generate în urma comenzilor făcute din acest cont vor avea la rubrica Cumpărător datele companiei dumneavoastră.

Instituțiile publice pot face achiziții?
Da, SC Peak DOL SRL este înregistrată ca operator economic în platforma de achiziții publice SEAP și produsele prezentate pe site-ul naturisti.ro pot fi cumpărate prin sistemul SICAP / SEAP

Sunt din Cluj-Napoca și nu am primit comanda în aceeași zi. De ce?
Comenzile cu livrare în Cluj-Napoca se onorează în aceeași zi în situația în care aceasta este plasată până la ora 14.00 și dacă produsele solicitate sunt disponibile în stoc. În caz contrar, vom lua legătura cu dumneavoastră pentru a vă comunica punctual când vi se va livra comanda.

Cum pot returna produsele?
Toate informațiile și condițiile pentru returnarea produselor sunt disponibile pentru dumneavoastră aici: Returnarea produselor.


2. ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT

Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea “Recupereaza-ti parola uitata”, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul dumneavoastră de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături în magazinul nostru online, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat atât înainte cât și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături (conținutul coșului va rămâne neschimbat).

Pot modifica o comandă plasată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, va rugăm să ne contactați telefonic sau folosind formularul de contact de pe site, în cel mai scurt timp posibil astfel încât comanda dumneavoastră să nu fie deja procesată/expediată. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Sigur că da, puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.


3. ÎNTREBĂRI GENERALE

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc sau nu este listat în magazin. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Totodată, dacă nu regăsiți pe site unul sau mai multe produse vă stăm la dispoziție la numerele de telefon afișate în partea de sus a site-ului, de luni până vineri între orele 9-17, dar și pe email, non-stop, pe comenzi@naturisti.ro. În cazul în care doriți un produs ce nu este încă listat în magazinul nostru, vom încerca să vi-l oferim, în situația în care acesta corespunde cu politica companiei noastre.